Mine1111 Kızlar komşumun kızı var yedi aylık sürekli çığlık atıyor bağırıyor durup durup. Yan yana geliyoruz oğlum çığlıklarından korkup ağlıyor sürekli ikisi de bebek ama normal mi oğlumun korkması bu şekilde bu arada 13 aylık oğlum.
Balyanaakannesiii Mine1111 benim oğlumda 1 yasında asla yüksek sesle bağrılmasına ağlamaya çığlığa dayanamaz korkup ağlar alısık olmadığından oluyor canım
Sakileyt Bazı bebekler yüksek ses sevmez bence de korkuyor normal korkması tepki veriyor sese bence çok yanyana getirmeyin
Tubaucak Mine1111 cigirtkan yanlis bir kelime olmus . Sizinkinin korkmasi nasil normalse o bebeginde cihlik atmasi sesli olmasi o kadar normal . Sizin bebeginizin sese hassasiyeti vardir buyuk ihtimal. Bunu asmasini isterseniz bol bol yanyana getirirsiniz aciklama yaparsiniz . Bi muddet sonra yenebilir ses korkusunu. Ben oyle yapardim en azindan.