Devlet hastanesindeki cocuk dr kilosunu az buldu sadece 300gr almış ama saglik ocaginda surekli gidiyor orda 550gr çıktı
Dr sutun yetmiyor mama verdi 5 bucuk aylik bebegime yani uzuntuden gittim aldm sonra saglik ocagina gittim orada farkli olunca biraz rahatladim o an dr birsey diyemedim kac aylik bebek tabiki mamayi yemedi ek gida zamani gelmis başlatsana ek gidaya az az yok illa yardimci olmazlar duzenli ozel hastaneye mi goturmek sart devlette takibi olmuyor mu devlet hastenesinde duzenli bi doktorumuz yok ozelde arti ki hic birseyini beğenmiyorm sanki terabiye gider gibi gir cik
Kendi kafama gore bsy yapmak istemiyorum birde uyuyupta emiyor bazen cekmiyorum yutkunu diye doktor sutun yetmiyor emzik yapmış seni ddi napcm ben ya bi akil verin