momcan Yesilim23 bi kanal yenileme yaptırdım uyuşturulmadan, şu an dolgu yaptırıyorum, emzirmeye uygun dedi doktor ama bilemiyorum.
Merveee34 Yesilim23 Suan tedavim devam ediyor . 20lik diş çektirdim kanal yaptırdım . 2 dolgu ve 1 köprüm kaldı . Emzirmeye engel değil dedi doktor . Sıkıntıda yasamadık
elifarenb Yesilim23 kanal tedavisi yaptırdım bende, anestezi iğne yapılmıştı. İğne yapıldıktan 2 saat sonra ilk sütünü biraz sağıp öyle emzir dedi doktorum bu sekilde yaptım, bir sıkıntı olmadı:)
EslinSemAltas55 EslinSemAltas55 anestezi igne yapıldı 3.4 saat emzirmedim daha sonra sütümü sağıp döktüm
Elfelf475 Yesilim23 gittim ve 8 dolgu yaptırdım ve 0 Ağrı kesici iğne ile 🥲 2 2 yaptı ama acıyor maalesef süte geçmesin diye de uyusturmadı doktorum
Elfelf475 Yesilim23 vala 29 yaşındayım 14 yıldır dişlerimle ilgili hep bir sorunum var. Artık alıştım sanırım 🥲🥲
momcan Yesilim23 yani bi sprey sıktı, birde damaktan iğne yaptı, 10 dklık sürdü zaten uyuşması sonrasında geçti.