Meraba yiğenim 9 aylık öksürük burun akıntısı ve ara ara ateşi oluyordu 1 haftadır buhar yapıyorduk geçmedi bugun hastaneye gittik akciğer filmi çekildi balgam ciğerlere inmiş galiba akciğer enfeksiyonu var dediler başına böyle bişey gelen var mı ne yapılmalı evde tedavi yapılır mı yoksa hastaneye yatmak mı gerekir