Bu ay üç yaşına girmiş bir kızım var bide küçük kardeşi.videolardan bikaç ingilizce kelime öğrenmiş mama diyor bana bide anlamlarını bilerwk yerinde kullanıyor stop, sister ,finger ,no, .geöen ikeaya gittik bişey istiyor anlamıyoruz daha önce duymadığımız bişey istiyor ,meğersem donut diyormuş babasıyla şaşırdık neyse aldık😂 ama iki gündür ona gülüyorum .bugünde ben anneanneye gidicem uçakla seni almıcam diyorum zıplar yakalarım diyor kuyruğundan ,çok büyük yetişemezsin dedim ,trambolinle atlarım diyor .bunları hep izleiği şeylerdwn öğrenmiş sanırım😂 konuşmuyor konuşmuyor dedik şimdi dil pabuç gibi susturamıyoruz🤣 sizin bu yaşta çocuklarınız neler yapıyor kreşe gönderiyormusunuz mesela ? Ne zaman göndermeyi düşünüyorsunuz,hangi aile oyunlarını oynuyorsunuz?