Merhaba kızlar benim bebeğim doğduğundan beri meme reddi yapiyor ama buna rağmen ben emziriyorum ayriyetten mama da veriyorum bir kaç gündür yemekte yesem göğsüm sanki çok dolmuyor 1 hafta önce kahvaltıdan sonda yemekten sonra göğsüm şişerdi oğlum emmese bile hemen göğüs pompası ile sagardim 5 dk içinde baya dolardı şimdi sagdim 90 mg zor cikti suan asiri moralim bozuldu ve strest yapiyorum günde mamada versem yinede beni emmesini anne sütünü almasını istiyorum sizde aynı sorunu yaşadınız mı nasıl çözüm buldunuz?