Bilgiliannee kilosu gayet yerinde bebeğinizin üstüne üstlük daha 7 aylık, güzelce de kilo alımı varken neden mama takviyesine gecmek istiyorsunuz ki? Doktorunuz da iyi bulmuş. Yani kilosunu göstermiyor olmasının ne zararı varki, tartı da çıkan rakamı biliyorsunuz 😊 saglıkla büyüsün insallah