Serum fizyolojikle açılmıyor burnum nazal yıkama bile yapıyorum ama yok kiçük çocuklar içn olan illiadinden vardı iki kere kullandm ama çok da içim rahat değil ne kullanabilirim sizce kzım da hasta evden çıkp doktora gidecek zamanım bile yok en son beş gün önce gittim hiç bişey vermedi