Betelgeuse_ aslında ben daha çok İngilizce ve fransızca öğrenmesini istiyorum. Arapçanın çok fazla şiveleri var, kızım arapça öğrense de sadece aynı şive konuşanları ile iletişim kurabilecek, farklı şiveleri anlayamaz sanırım çünkü ben bile çoğunu anlayamam. Ülkeden ülkeye şiveler çok değişiyor. Ayrıca alfabesi çok zor, grameri de çok karışık. Birde resmi arapça ( yani kitaplarda, ilanlarda, haberlerde vs kullanılan) konuşulan arapça ile alakası yok… Sadece öğrenirse annemlerle konuşabilecek başka bir avantajı yok gibi🤣🤣