Alminam Kızlar uyurken çıkartıyor musunuz çıkarılmalı mı? Kızım 3 aylık ve hiç çıkarmadım elleri ve ayakları çok soğuk oluyor
deletedmom4842 Alminam Ben hiç çıkarmadım ya kan akışını önlüyor diyorlar ama ayakları buz gibi oluyor bir çorap üstüne bir de patik giydiriyorum
Gudigudi Alminam benim oglumun da elleri ayaklari buz gibi. Yatarken coraplarini cikariyorum ortunun altinda cok guzel isiniyor. Corabi gun icinde hic cikarmiyorum. Corabin icinde buz gibi ayagi isinmiyor.
Alminam [bilinmeyen] Eldiven genellikle banyo sonrası giydirip çıkarıyorum daha sonra. Bebeğim biraz iri olduğu için tulumlari küçük geliyor kışlık alışverişim de alacam öyle yapayım saolun
Narin Mutlaka 2 kat oluyor bir çorap birde ayaklı alt şeklinde.Buz gibi oluyor eli ayağı giydirmemem imkansız
mucizem Bende çıkarıyorum. Gün içinde zaten çoraplı. Ayaklarının hava alması gerek diye düşünüyorum. Bazen patikli giydiriyorum. Ama genelde ayakları çıplam uyuyor üzerinde battaniyesi var sadece
Gorursensoyle mucizem battaniyeyi ayaklarıyla açmıyor mu? Kızım tekmeleye tekmeleye borakmıyor üstünde bişe
sevcan çorap ve patik giydiriyorum. ellerı ve ayakları cok soğuk oluyor gece kalorıfer açık olmasına rağmen bıde yanaklarıda soğuk oluyo nedense.