karaninannesiii1 18 aylık bu iki parmağı birleştirip açıyor uyuyacakken falan hiç yapan var mı bi şey bulamadım doktora nı gitmeliyim yardımcı olabilecek var mı acaba
neslihanyildiz karaninannesiii1 Benim kızımda 15 aylık işaret parmagını açıp kapatıyor sadece bende çözmeye çalısıyorum ama bilemedim. Genelde benimki delik olan şeylere hep işaret parmagını sokup çıkartıyor belki tik gibi olmuştur diye düşünüyorum çünkü acısa ağlar sürekli tutar diye düşünüyorum
karaninannesiii1 neslihanyildiz nasıl yapıyor tam olarak işaretle baş parmagını birleştirip mi açıp kapatıyor
neslihanyildiz melasya Yok gün içinde oyun oynarken mesela dün aşırı şekilde yapmıştı bugün hiç görmedim yaptığını bence takıntı yapıyorlar bazı şeyleri. Değişik geliyor
karaninannesiii1 melasya yani söylicem ama anlamdm canım sıkıldı emerken yapıyor gün içinde pek farketmedm belki yapıyor görmedm