Merhaba anneler kızım suan 3 aylık 4. Ayında işe baslamak zorundayım keşke uzatabilsem ama malesef maddi durumumuz buna el vermiyor sadece anne sütü alıyor yavas yavas denemeye basladım ama asla biberon kabul etmiyor acıkmasını bekliyorum ağlıyor biberonu beriyorum agzında bekletiyor yada diliyle itiyor memeye geciriyorum ohhh cog cog cekiyor 😂🙈 bana yardım edin nasıl alıstırmam lazım