B1elf Rüya dediğiniz de gece beslenmesi aynı şey bana göre ben bunu uygun gördüm. Ayrıca bebeğim 8 gibi tam uyanıyor ve bazen 8 e kadar ben deliksiz uyuyorum. Bir anne için mucize ve ben bu şekilde gayet memnunum. 30 dakika için çocuğun önünden biberonu alacak değilim. O bunu uygun görüp kendine bir düzen oluşturdu. Ha 12 de yedirip uyutmuşum ha 6:30 da bence ikisi de aynı bana göre. Gece beslenmesini ben 13 aylıkken bırakmış bulunuyorum emmek istese de gece emzirmedim kendi kendine bırakmış oldu. 9:30 tan 5 6 a kadar da uyuyor genelde. Bu arada uyansa sadece su içiriyorum. Onun dışında biberonunda hazır mama yok. Şeker yok. Kimyasal yok. Gayet sağlıklı bir şey içiyor. Zarar verecek bir şey yok. Mamadan daha saglıklı olduğu da benim tarafımca kesin. Herkes eminim bebegi için iyisini düşünüyordur ve kendi doktoru ile görüşüyordur. Biz doktorumuzdan ve bebeğimizin düzeninden çok memnunuz 👌🏻👌🏻🌸