27 aylik oglum var. Emzigini kaybettik diye 4 gun once emzigini vermemeye basladik. Uykuya emzikle daliyordu. Ilk gunler zor daldi ama uyanip aglamamisti. 4. Gundeyiz uykudan aglayip kafasini yerlere vuruyor kendini paraliyor. Yanlis mi yaptik napmaliyiz bilgisi olan nolur yardim etsin. Tekrar versek emzigi hata mi olur