Selinmom kızım 1,5 yaşında gündüz yarım saatte bir emerdi gece de en az 3 kere kalkardı. Yani bu yaştaki bir çocuğun gece emmek için kalkması çok mantıksızdı ve tamamen alışkanlıktı gece emmesini kesince alıştı. Siziki 4 aylıkmış 6. Aya kadar bekleyin isterseniz güzel beslenirse gece de acıkmazlar normalde doktora da danışırsınız