Kbrnn3641 Saçımı kendim tarçın bakıra boyadım altına da açıcı uygulanmıştım ama renk eşitsizliği oldu aralarda siyah renkler kaldı ve çok keskin duruyor ne yapmam lazım aynı renkleri tekrar boyasam düzelir mi 😔
Merveee34 Kbrnn3641 kuaför değilim ama fikrimi söyleyeyim 🌸açıcı uygulamışsınız bence bir müddet bekleyin tekrar açıcı uygulanırsa saçlar yanabilir .