Ayy biliyorum o hissi canım her emzir dediklerinde ağlaya ağlaya emziriyodum çok zor bende denedim ayva çekirdeği garmastan tahin yağı falan bunlar bi tık rahatlattı ama geçirmek için yeterli değildi.. Bi abla karabaş otu önerdi karabaş otu alıyosun aktardan yarın çay bardağı kadarına 7 8 tane at onu kaynat demle onunla her emzirmenden sonra arar ara falan sil ben pamuğa batırıp koyuyordumda bazen benimki öyle düzelmişti seninkide hemen iyileşir inşallah rahat rahat emzirirsin bebişini 🐣❤