Merhaba kızlar
Evimin nem oranı çok düşük. %35 i geçmiyor. %27-%35 arasında oluyor genelde. Soğuk buhar makinasıyla en fazla %40 oluyor. Ama kapatınca yine aynı. Oda sıcaklığı 26-27 derece. ama kombi kısıkta yanıyor. Evim genel olarak sıcak. Bu nemi etkiler mi bilmiyorum. Yazın da çok yüksek değildi nem. %40 ı hiç geçmiyor. İdeal olan %50-%55 olması. 9.katta oturuyorum acaba diyorum bunun mu etkisi ama ne alaka diyorum sonra. Hep burun kuruluğum var. Nasıl yükselticem bilmiyorum. Evde petek yok yerden ısıtma sistemi