Miran26- bende 13 aylık olduğun da kreşe vereceğim mecburen hangi anne çoçuğuna kendi bakmak istemez ki, bende ne kendi aileme ne eşimin ailesine baktırmak istemiyorum geçerli sebeplerim var, işe de dönmek zorundayım tek maaşlar çok zor hayat, siz kendi durumunuzu daha iyi biliyorsunuz o yüzden bizler anca fikir verebiliriz en iyisini siz bilirsiniz, uzaktan öyle yap böyle yap demek çok kolay