Sehnaz56 ilk kızımımda alerjisi vardı. 3 ay kucaktaydı ama alışmadı . Alerji kontrol altına alınınca artık ne olduğu tam tespit edilince rahatladı ve kucak istemedi. Kucağa alışmaz bence ama çok yoruyor. Yemek yemeye vakit kalmıyor. Tuvalete gitmek bile lüks . O yatağa yattığı 5 dk ne yaptın yaptın. Emzitip uyutan annelere hayranım. Öyle bi bebeğim olmadı benim. Çok yorucu gerçekten. Emme de sıkıntılı bizim . Doğru düzgün emmiyor sadece bi kaç dk. Sonra ağlamaya başlıyor. Çabucak geçsin bu günler