İlk 2 hafta kendine zaman ver mümkünse. Bende sezaryen oldum ilk hafta hiçbir şey yapmadım, ikinci hafta ufak ufak hayata karışmaya başladım, 25 gün hem hastalık kapmayalım, hem bağışıklığımız düzelsin diye bebeğimle doktor randevusu dışında hiç dışarı çıkmamıştık 25. Günün sonunda artık biraz hava alsın diye kısa süre dışarı çıktık.