AytanCelal Anneler merhaba . 1 yas bebegim yeni basladi bu durum . Ogurme yapiyor az once yeni bir bebek gece mamasi denedim ama hic yemedi hatta ogurme yapti. Bu durum 1 yasa kadar gecer diye duymusdum . Yemek sevmedigi icin yapmis ola bilirmi?
Endegerlimoglum AytanCelal evet genelde sevmedikleri istemedikleri birsey olunca öyle yapıyorlar. benim oglan 4 yasinda hala öyle yapıyor
Teemo07 AytanCelal 21 aylık. Kaç aydır öğğ yapıyor. Bazen biberon agzına götürmeden önce, bazen de durup dururken yapıyor. Anlamadım sebebi ne
AytanCelal Sebusebu ola bilir belkide ama hic yapmazdi simdi yemek yediremiyorumcbide boylecyapinca cok zorlaniyorum
Teemo07 AytanCelal Gerçekten zor, hem maddi hem manevi.. valla 3 4 saatte 1 bir biberon bitiriyor. 3 günde 1 büyük kutu mama alıyoruz 🤦🏻♀️