Merhabalar 1,5 yasında oğlum var. Cok hareketli sıkılgan ve huysuz bir cocuk suan 25 günlük bir kolik bebeğimde var mecbur kayın validemde kalıyorum toparlanana kadar fakat klabalıkk yerde olduğu için huyu daha değişti baş edilmicek bir hal aldı gördükce cok uzuluyorum eve gecınce napacam dıye dusunuyorjm isteği olmayında kafasını vuruyor yere ayaklarını vuruyor kendını atıyor vs. 2 yaş sendrmu mu acaba bır pskılog yardımımı almam lazm napmam lazm eve gececek cesaretm hıc yok. Aynı fıkırde olanınız oldu mu geçtiniz mi bu yollardan. Lütfen içimi rahatlatın