Yekyek12 canım oturmak istiyorsa 3 aydan sonra kısa kısa oturtabilirsin, benim kızım da aynıydı, kollarından tutarak yavaşça kaldırırdım çok mutlu olurdu, 4. Ayda destekli ve mama sandalyesinde oturmaya başladı. 5.5 aylıkken de desteksiz oturdu. Şu an 6 aylık desteksiz rahat oturuyor. Bebeğini dinle.