Serpil51 İphone 6s 7 yıllık ömrünü doldurdu ne alcam ya çok pahalı artık iphone alamam onun yerini doldurcak telefon varmı uygun fiyat
gocebebirbayan Serpil51 iphone 6s modayken almıştım yıllar önce ve benim ki de 3 ay önce miadını doldurunca araştırıp yerine samsung galaxy S20 FE aldım. 3 aydır kullanıyorum şuan bu yorumu yapıyorum o tlf ile. Gayet güzel 😊
gocebebirbayan Serpil51 Al canım 😊😊 yalnız buraya yükleme yapınca kalitesi bozuldu. Fotoğrafın aslında plaka okunuyor bilgin olsun yakınlaştırınca