Lina99 Hayır hiç bir sorun yaşamadık çok değil zaten önce 1 çay kaşığı verdim 2 hafta sonra 2 çay kaşığı diye zaten sonra sıcaklar başladı biberonla günde 30 cc falan içiyordu parça parça toplam. Açıkçası vermek gerekiyor diye düşünüyorum az da olsa çünkü susuzluktan daha fazla sorun olduğunu gördük. Ve şuan 10 aylık suyu çok seviyor