HazelZM bizde 19 aylıgız. 2 aydır emzirmeden kestim hem hamileyim diye hemde alıssın yavas yavas gece uyanmaları kesilsin diye.
Basta zorlandık agladı falan. Su verdim bas ucunda sulugu var. Bi süre ona dadandı su içti.
Bir gece emziriyorsam diger gece emzirmedim
Şimdi nerdeyse unuttu gibi. Gece kalkında bazen ben teklif ediyorum emmiyor. Suda içmiyor. Sanırım alıskanlıktan kalkıyor.
Şu sırada kalkında gece kendisi gidiyor abur cubur dolabını acıyor:) eti puff alıp geliyor ver diye :)) onu yediriyorum her zamna değil ama.
Bazen bende düşünüyorum acaba gece corbamı versem diye ama takip ettigim bi anne var bayagı ünlü İnstagramdan onunda kızı sürekli kalkıyor gece yemek yemek için. Emzirmekten sonra olan bısey onunkide. Hatta kendiside diyor nasıl ne zaman düzelecek bu durum diye. Hal böyle olunca bunu gorunde bende gece yemek vermemeye karar verdim.
Alışır diye düşünüyorum yavas yavas. Cnku diger oglumda 1 yasından snr grce beslenmesini direk kesmistim hç sorun yasamadık ama o gece yemek içinde kalkmazdi velasıl gece uyandımı uyutuyorum tekrar geri