Merhaba kızlar oğlum 2 yaşında evde şiddet vs yok TV de izlemez. Son zamanlarda hep benim yüzüme vuruyor. Geçen yıl bir gözüme şaplattı korneamı çizdi. Aradan zaman geçti unuttu 2 yaşında tekrar başladı. Daha yeni de öbür gözümü çizdi. Sakin kalmaya çalışıyorum gözüne bakıp hayır anneye vurulmaz diyroum gülüyor. Kızsam gülüyor sakin kalsam gülüyor yemin ederim kafayı yemek üzereyim. Doktor çocuğu yanına fazla sokma daha kötü edebilir dedi ama devamlı unutuyorum bende. Babaya yapmıyor sadece bana bilenmiş durumda. Allah aşkına var mı bunun çaresi. Sinirlerime hakim olamayıp vurucam eline diye korkuyorum 😪