birrtutamsevgi 18 aylıkken de yürüyebilir ama içinize sinmiyorsa bir Ortapediye gözükebilirsiniz. Ben hoppala kullanmıştım ayak kasları gelişsin diye çok fayda gördüm :) bir de ayak farkındalığı olsun diye ayağına minik kremle masaj yapıyordum parmaklarına bastırmadan, farkındalık oluşturacak şekilde işte ☺️ Bir de günlük yumurta yedirip, az maden suyu içiriyordum 😇