Bebeğim şuan 4 aylık. Sütüm kesildiği için mama başladık. hero baby nın iyi geceler mamasını aldım kaşık maması formülünü çok istemiyor biberon içinde tarifi yazmıyor 120 cc ye kaç mama kaşığı koymam gerekiyor bilen var mı normal mamaya göre daha yoğun olduğu için biberon ucundan geçmiyor