Edaozogul Arkadaşlar bugün doktora kontrole götürdüm bebeğimi 50 günlük çok az göbek fıtığu var dedi 1 yaşına kadar geçer takip edicez dedi siz böyle şeyler yaşadınızmı ben çok gerildim