7aylık olmamıza 5gün kaldı gündüz uykularından uyanırken hiç sıkıntısı yok neşeli uyanıyor ama gece uykusuna yattığında acıkmadan acıkmaya uyanan bebeğim şimdi saat başı ağlayarak uyanıyor ama öyle böyle ağlama değil yani göz yaşıyla falan normalde mızırdanır acıktığında uykusu geldiğinde falan bu durumun sebebi atak vs gibi bişey mi ne yapabilirim 1 haftadır böyleyiz😰😔