Kızlar bebeğim çok güzel mama/meme katı besin yiyen bi bebekti. Ama son bir haftadır o kadar az yiyor ki içim gidiyor bişey yedirmeye çalışınca dudaklarını kapatıyor uykuda mama vermeye çalışıyorum çok zor içiyor sadece derin uykudayken anne sütü içiyor. Napmalıyım?