Mermaiddd kbrsuzen24 kaka yaptıktan sonra bende yıkıyorum mutlaka ama genede böyle oldu ilk defa bu kadar kötü pişik oldu 😔
S2022 Mermaiddd biz mustele kullanıyoruz ama bebeğe pudra dökmeyin pudra iyice kurutur orayı,altınıda ıslak mendille siliyosanız onu bırakın çnkü o yakabilir pamuk sade su ile silin altını mümkün oldğuncda açık bırakın bu arada kullandğnız bezde yapabilir
S2022 Mermaiddd birde sarı kantaron yağı diyorlar isterseniz bi deneyin çünkü çocğum sünnet olduğundada iyileşmesi için sarı kantaron Yağını önermişti doktor
iyimserperestt Mermaiddd çok geçmiş olsun hergun altını katı sabun ile yıkayın sonra travazol sürün iyi gelmeye başlayacaktır. Bizde çok çektik pişik derdini bu yöntem iyi geldi.
ikiprensesannesi_06 Mermaiddd Odalı ilaçlardan dolayı dır canım bende yaşadım bol bol su içmesini sağlayın pişik içinde tyrosoy diye bı Krem var onu kullanırdım bende ertesi güne hafiflemiş geçmiş oluyordu çokta memnun kaldım Sudo krem hametan Bepanthol hiç biri etki etmez dediğim kremi alırsan rahatlar bide ıslak mendille silinmesiin altı pamuk ve ılık suyla temizleyin 4 güne geçmiş olur
Masal_65 Mermaiddd canım travazolu öneririm benim kızım da aynı durumdaydi kafayı yiyicektim artık travazol kullandım ve çok fazla değil çok az sürdüm 2 gün bile sürmedi geçti çok şükür inşallah sizdede işe yarar çok geçmiş olsun
elisa_11 Mermaiddd sudocrem bebek bakım kremi çok iyi geliyor bizizmkide öyle olmuştu artık benek benek olmuştu onla geçti
Momsmom Mermaiddd mavi kutuda macir kremi var. ZDRAVE adi. Bnmde denemedgm krem kalmamsti bundan baskasi iyi glmedi.
Elf123 Mermaiddd doğal sarı kantaron yağı sürün her bez değişimde portakal yemiştim sütümden etkilendi pişik yaptı iki günde toparladı antibiyotik dönemlerinde mutlaka probiyotik toz veya damla kullanın