Kızlar bugün göğüs ağrımdan dolayı doktora gittim genel cerraha gittim genel cerrah bana Klavan 1000 mg hap verdi bana çocuğa bir sorun olmaz dedi ama ben internetten baktım da emziren anneler sütü kesmeli bilmem vs sürü şeyler söylemiş ben ikindiden sonra hapı yedim acaba ne Zaman süt vermeliyim bebeğime bilgisi olan var mı varsa lütfen Yorum yapsın Şimdiden teşekkürler🌸