Ay2763 2 buçuk aylık bebeğim var biryere gidip geldikten sonraki gün çok huzursuz oluyor gaz sancısı çekiyor gbi ağlıyor bu durumu yaşayan varmi
themostcoolbaby Bizde de oluyor canım. Hattta bi yerde durduramadık. Kalkmak zorunda kaldık artık evden çıkınca sakinledi. Ben tüm enerjileri hissetmelerini bağlıyorum. Sonuçta bebekler saf enerji . Nazar da diyebiliriz :) Ay2763