Merhaba arkadaşlar bestiron damla kullanmaya başladık bugün sabah verdim az önce kakasında ilacın renginde pütürlükler vardı 2 3 tane kakayı boyamaz yazıyor kakası sarı her zamanki gibi paranoyak oldum iyice normal mi kızlar 2.5 aylığız kan değeri düşük çıktığı için başladık ilaca başına gelen var mı arkadaşlar