Deletedmom_62 Kızlar bebeğim 5 aylık. 1 haftalikken göbek bağı düştü ama bu sekilde parça kaldı. Hemşire normal sorun yok dedi ama kaç ay oldu düşmedi hep böyle mi.kalicak sizce normal mi ? Akıntı koku yok
Deletedmom_62 Gizem12 göbek deliğinin beyaz olması gerekmez miydi . İçinde yeşil bir parça var fotoda belli değil belki de bilmiyorum
RainOverMe Deletedmom_62 kızımın 8-9 belkı de 10 aylıga kadar vardı, yanı yasına yakındı gectıgındecanım kılo aldıkca gıdıyor, koyu renk sıyah gıbıydı