Hamza13gner aynı durum bende de var şaun önce idrar yolu enfeksiyonu geçirdim şimdi de mantar ilaç ve fitil kullandım biraz geçti gibi arada yine kaşınıyor ama sizinse dediğiniz gibi et parçası çıktı küçük bişey öok canımı acıtıyordu ilk farkteytğimde 3. Gün farketmemin acı yok takip ediyorum kendiliğinden geçip gidecek mi acaba ilk defa başıma geliyor et parçası daha önce i de mantar geçirirmiştim böyle birley olmamıştı