@“bigaripanne19” Rabbim tez zamanda kerem ali’ye şifa versin inşallah.şuan ezan okunuyo, ezanın yüzü suyu hürmetine inşallah🤲🥰❤️ Merak etmeyin, korkmayın benim bebeğimde 4 aylıkken bronşit oldu 2 ay boyunca neler çektim şuan bile çok dikkat ediyorum ki bidaha olmasın diye. Bende kaç tane doktora götürdüm en son bitanesi hava ve antibiyotik verdi ama çok tıkanık acile götürmen lazım dedi. O gün hemen acile gittim saat 12 den akşam 8 buçuğa kadar hastanede atak şeklinde hava verdiler rahatladı yavrum uyudu mışıl mışıl sonra eve geldik ama tamamen geçmemişti. Anne yüreği onu öyle gördükçe ağlıyodum bende 1 gün geçti sonra başka bi hastanenin aciline götürdüm bu arada evde o 1 gün içerisinde kendim de havasını galan verdim ama dayanamadım ertesi gün acile bidaha gittim yatış verdiler 1 gece ve iyikide kaldım ortada 4 saatte bi verdiler rahatladı yavrum iyi geldi sonra eve getirdim 10 güne tamamen bitti kendi doktoruna götürdüm geçmiş dedi. Korkmayın sadece uyandıktan hemen sonra hırka giydirin, sırtında ve belinde mutlaka bez olsun terini çeksin ve doktora sık sık götürün ki bilgilendirsin sizi Allah doktorumuzdan razı olsun o olmasa ilk çocuğum ödüm koptu gerçekten.. Rabbim çocuklarımızı hastalıktan korusun inşallah amin.🤲🤲🤲❤️