Oğlum 19 aylık günde 3 kez içiyor mama öyle çok mama düşkünü bir bebek değil bir biberon içmiyor bile yarısını içiyor hep böyle 2 yaşında mı bıraktırsam şimdi bıraktırsam bilmiyorum erken mi gece beslenmesini 1 yaşına girince kestim siz ne zaman bıraktınız