BYS27 yaa böyle düşünmeyin lütfen bu tamamen toplum baskısı, normal doğum yapmayan doğurdum demesin, emzirmeyen anneyim demesin vs. Benim iki oğlum da emmedi hele ilki memeyi hiç tutmadı 3,5 aylık olana kadar süt sağdım anne sütü + mama olarak beslendi sonrası tamamen mama şimdi 33 aylık ve bana aşık 😍 hatta biraz babasına bağlansa da ben dinlensem diyorum 😅 ikinci bebeğim de 3 aylık memeyi tutuyor ama boşaltamıyor emmesi zayıf yine sağıp veriyorum ve sütüm çok azaldı sağlık olsun napalım anne değilim diyemeyiz yani dimi bebeğin biraz kendi seçimi emip emmemek biz elimizden geleni yapıyoruz kendinizi üzmeyin lütfen o sizin bebeğiniz emse de emmese de 💕🌸