kenanihal2020 Merhaba, maalesef olumsuz. 1,5 ay çabaladım ama olmadı. Sonra tekrardan beze döndük, bez kullanıyoruz. Galiba hazır hissetmiyor, yoksa başka ne olabilir bilmiyorum. Konuşmadığı, söylemediği, bilmediği bişey yok 😂 Ama konu Çiş olunca tıkandık. Bez takmaktan çok mutlu ve memnun şuanda. Artık külot yok bez var diyor 😂 İnşallah hazır olunca kendi isteğiyle başlamayı düşünüyorum artık.(Ay çok uzun oldu kusura bakmayın.)