Armoni Kızlar bebeğim 1 aylık önceleri saatlerce emerken şimdi az emiyo mememle sürekli kavga halinde hem heyecanlanıp meme istiyo hemde emerken acı ceker gibi mıy mıylanıp ittiriyor sonra ağlıyor tekrar istiyor böyle böyle 30 dakika emziriyorum sonra uyuyo vs vs büyüdüğü icin mi doyuyor eskisi gibi saatlerce emmiyor bilmşyorum sütüm yetmiyor desem ağzı süt oluyo sıkıyorum mememi süt var anlamadım gitti normal mi? Cuma günü kontrol var kilo boy vs
Mine01 Armoni benimde oyle sürekli memeyle bi kavga halinde, emerken cok homurdaniyor, eğer oyleyse gazi vardir, onu cikar rahatlar.
Gullokumu_moom Armoni bizde 21 gunluguz tıpkı sizinki gibi memeyle kavga halindeyiz agliyo susyuruyorum tekrar aynı şeyi yaşıyoruz. Atak haftalarında bu şekilde oluyormuş umarım böyle devam etmez
minesglm Armoni gazdan dolayı yapıyor galiba bizimde öyleydi agrısı var ve sizden yardım istiyor emerek geçecegini sanıyor gazını iyice çıkarmayı deneyin
[silindi] Aynısı bende de var hem sütüm tazyikli geliyor hemde memeyle kavga ediyor son 1 haftadır toplasanız 3-4 kere birkaç dakika zorla emzirdim çok erken bırakıyor çok üzülüyorum
[silindi] Armoni Göğsünüzü Manuel olarak sıkın, normal damla damla gelmek yerine ince uzun bir kanal halinde fışkırırsa tazyikli demektir.
Citlenbik Armoni gazınolunca bebek emmek ister ama emerkende tepinir doktorunuzdan uygun gördüğü gaz damlası almanız gerekli kıyamam bizde yeni atlattık gaz sancılarını şükür inş 4 . Ayda bitmeye başlıcak
Handeiyi Armoni atak haftasında normal istediği şekilde hareket edin bırakınca bırakın emmek istediğinde tekrar emsin 2-3 dakika bile olsa ona göre hareket edin bu süreçte naçizane tavsiyem.
Feyzaaaaa Armoni Aydan aya farklılık gösteren ataklar genellikle 2, 3, ve 6. haftalarda ve 3, 6.aylarda gözlemlenir. Son olarak ise 2.yaşta bir atak dönemi geçirirler.
Handeiyi Armoni evet 5.hafta atak haftası oluyor. İnternet üzerinden inceleyerek neler olduğunu okuyabilirsinzi