Mucizemveben90 Gebelik testi Merhaba erken gebelik testi yaptım dün çift çizgi çıktı bugün kan tahlılı verdim beta hcg 68 cıktı yüzde 90 dedi aile hekimi reglime bir hafta var gecikme yaşamadım bu durumu yaşayıp kımyasal gebelık yaşayan var mı
Catlakbiranne Mucizemveben90 Değeriniz gayet iyi Hamilesiniz tebrik ederim. Ben 10 la öğrendim hamile olduğumu ☺️
Mihriiii Mucizemveben90 kimyasal gebelik tek değerle anlaşılmaz. Ben 148 le kimyasal gebelik yaşadım. Eğer 2 güne bir 2 katına çıkmazsa o zaman kimyasal gebelik olabilir. 😔 Rabbim gönlünüze göre versin
Deletedmom_73 Mucizemveben90 Peki fark etmediniz mi olacağını canım kaza olduğunu herhalde şüphelendin ki test yaptın. 🤭
Alparslankusumm Mucizemveben90 Anladım peki prezervatif yırtık ya da delik mıydı kontrol etmiş miydiniz? Ya da başında takmış miydiniz?