Kızım 24 aylık yaklasık 3-4 aydır yemek yemeyi kesti besin reddi yasıyoruz sevdiği şeyleri bıraktı köfte yumurta et makarna resmen aç yaşıyor götürmediği. Dr pedagog kalmadı bişi bılamadılar sendrom dediler zormala dediler ama artk gerçekten sinir sistemim bozldu yemek saatlernden nefret ettim bu aylarda basına gelen var mı 1 günü sadece süt ile kapatıyor nasıl yaşıyor anlamıyorum