Kızlar hangi mamayı kullandığınızı ve sebeplerini yazar mısınız? Mesela aptamil kullanıyorum gaz yapmıyor ya da güzel kilo aldırıyor, tadı anne sütüne en yakın olan vs vs gibi bana kilo aldıran ve tadı anne sütüne en yakın olan mama tavsiyesinde bulunur musunuz ? Ona göre mama alıcam 🙏🏻