Minkpndam İnce başlıklı saç düzleştircisi arıyorum kızlar memnun kaldığınız 🥹🫠 Saçlarıma bukle yapıyorum düzleştirici ile 🥹
Momonlyn Minkpndam 10 yıllık (hemen hemen o kadar oldu) bir saç düzleştiricim var hala da taş gibi rowenta markası 🙈 Ben memnunum :))
Merve_ada71 uzun yıllar bu markayj kullandım açık olduğum dönem bende bunla şekil verirdim tavsiye ederim tek hamle ile şekil veriyordum saçım belimdeydi o zaman maksimum 15 dakika uçlarını şekillendirip çıkardım disari
Momonlyn Deletedmom_58 bende tesettüre girdiğim 3 yıl falan oldu bu süre içinde en fazla 3-4 kere kullandım. Geçen gün canım sıkıldı bi kullanayım dedim hala da mermi gibi 😂😂
Momonlyn Minkpndam Kuzum bilmiyorum yıllar oldu aldığım bitek model ve markasını biliyorum 🤷🏻♀️ Ama suan trenyolda rowenta saç düzleştici yazdım aynısı çıktı karşıma link veremiyorum 🙊
Muges4 Minkpndam Benim saçlarım kalın telli, gür ve uzun. İnce olmasına rağmen güzel düzleştiriyor ve kıvırıyor. Aldım alalı maşa nadir kullanıyorum, uclara kıvrık atıyorum bununla hemen:)
Minkpndam Muges4 bende babyliss kullanıyordum bozuldu kalın düzleştiricim var ama düz saç hiç yakışmıyor bana hep bukle yaparım düzleştiriyle