Merhabalar bebeğimin gaz sancıları var. ### (2 aylık olacak 1 hafta sonra ). birkaç gündür sıklaştı dokunmaya korkuyorum resmen 2 gündür de altını değiştireyim derken basıp cırlıyor sanki bir yerine bir şey yapmışım gibi ya da bir yeri kopmuş çıkmış gibi . Nefesi kesiliyor ağlamaktan . Sonra kucağıma alıyorum sakinleşiyor .sizce neden bu şekilde oluyor cok moralim bozuldu