Coccinella Merhaba bu mamayı bebeklerinize verirken tatlandırıyor musunuz bişeyler ekleyerek acaba tadı çok kötü malum içiremedim bebeğime
Nsykt Coccinella bizde ilk kullandığımızda içmek istemedi hatta ilk seri daha kötü kokuyodu yani şimdiki hali yine biraz iyi. Doktorumuz aç kaldığında mecbur içecek alışacak demişti ki öyle de oldu. Hic ek bisey eklemedim.
Coccinella Nsykt teşekkür ederim ben de hiç bişey eklemeden denemeye devam edeyim o zaman. Bebeğiniz kaç aylıkken başladınız benim oğlum 8,5 aylık biraz da büyük olduğu için mi reddetti biberona alışkın değil bilemedim
Nsykt Coccinella 3 aylıkken baslamıstık sizin biraz daha zorlayabilir ama alısıyolar merak etmeyin sadece biraz sabır gerekiyor 💆🏼♀️